On-line azonosító:

Válaszolj a következő kérdésre egy számmal egy 1-től 10-ig terjedő skálán, ahol az 1 a legalacsonyabb ("egyáltalán nem", ) és a 10 a legmagasabb ("teljes mértékben") érték!

Mennyire vagyok elkötelezett a magas szintű, ügyfélorientált szolgáltatás mellett a szavakon túl?

Az ügyfelek lojalitása a munkatársak elkötelezettségén múlik. Gondold végig az alábbi táblázat első oszlopa segítségével, hogy miként teremted meg saját beosztottaid elköteleződését? A második oszlopban pedig vizsgáld meg, hogy mit tehetnél még ezeken túl?

Mit teszek? Mit tehetnék többet / jobban?
Hogy tudják mit várok tőlük...
Hogy minden munkafeltétel meglegyen...
Hogy azzal foglalkozzanak, amihez igazán értenek ...
Hogy érezzék, törődök velük, mint emberrel...
Hogy elmondhassák véleményüket...

Ha befejezted a táblázat kitöltését, nézd meg a lap alján található gondolatébresztőnket, és jegyezd fel ide a válaszodat!

Az olvasmány témája és saját felismeréseid alapján válassz egy konkrét, világosan megfogalmazható elemet a munkáddal kapcsolatban, amire odafigyelnél a következő egy-két hétben. Hogyan döntöttél?

Gondolatébresztő a táblázathoz: A táblázat a te véleményedet tartalmazza saját működésedről. Utolsó sorát alapul véve, mit tehetsz annak ellenőrzésére, hogy munkatársaid is hasonlóan vélekednek-e tetteidről, hatásodról, szándékaidról? Mennyire érdekel ez Téged, és mire számítasz?

Gondolatébresztő a táblázathoz